Harrachov s Plameňákem

čtvrtek 16. listopadu 2017

Vyhlídka na Čertově hoře 

Ti, co mě sledují taky na instagramu si určitě všimli, že jsem byla s Verčou, v knižním světe známou jako LonelyFlamingo, o víkendu v Harrachově v Krkonoších. Mám totiž ty úplně nejlepší kamarádky, které mi k mým posledním narozeninám nekoupily žádnou blbost, na kterou by mi doma padal jenom prach, ale dostala jsem víkendový pobyt s polopenzí v Pensione Katka v Harrachově. Měla jsem z toho obrovskou radost, protože tady se ukázalo, že mě skutečně znají a vědí, že výlet je pro mě tím nejlepším dárkem.
Po Norsku, kde jsem  cestovala sama, jsem měla zase chuť vyrazit s někým, s kým budu moct sdílet společné zážitky, s kým si budu moct povídat a smát se. A tak jsem s sebou vzala sebou Verču. Hned na začátku mě upozornila na to, že není moc zvyklá chodit po horách a vlastně nemá ani takovou kondici. Ubezpečila jsem ji, že ji budu šetřit, že se skutečně nemá čeho bát a že to bude super zážitek. A taky že byl!
Strávily jsme společně skvělý víkend v krásném penzionu, fotily jsme, pusy se nám nezavřely, a díky tomu, že jsme byly, co se týče hor, celkem protiklady, zažily jsme  i spoustu vtipných momentů. Kdo nás sledoval na instastories ví, že jsem třeba musela vylézt na skálu, kterou jsem našla, a Verča se na mě se svým strachem z výšek jenom dívala a nechápala. I když jsme si původně chtěly dát  jenom nějakou kratší trasu, nakonec jsme se celkem slušně prošly a na konci dne bolely nohy i mě, nejenom Verču. Ale viděly jsme Mumlavské vodopády, zavřenou Krakonošovu snídani, v dálce Labskou boudu, prošly se sněhem, víc i míň rozbahněnou stezkou, užily jsme si sluníčka i ,,úžasného výhledu“ z vyhlídky na Čertově hoře, a dokonce vyrušily srnku na vrchu sjezdovky. Byl to prostě skvělý víkend a já jsem se díky němu nabila neskutečně pozitivní energií, ono to ani jinak nejde, když se skoro celý víkend smějete, že jo?
Verča, i když měla ze začátku trochu obavy jít se mnou do Krkonoš, protože nevěděla, co jí čeká, se nakonec osvědčila jako skvělý parťák na cesty, který se jen tak ničeho nelekne a nebojí se postavit výzvám.  Už teď se těším na náš další výlet. Ten nás čeká na začátku prosince a tentokrát nepojedeme do hor, ale do města - Budapešti. Tentokrát se ty role trochu otočí, protože na rozdíl od ní, já tam ještě nikdy nebyla a nevím, co mě čeká. Ale už teď už vím, že s tou správnou společností to bude víkend, který bude stát za to.

Mumlavský vodopád




Turistická stezka na Krakonošovu snídani

Labská bouda na v dálce






Janova skála

Vyhlídka Čertova hora (když vám parťák uteče z fotky a pak se rychle snaží vrátit)

Nad Harrachovem

Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.