O mně

sobota 23. září 2017



Ahoj,

vítej na mém blogu. Asi si tak říkáš, kdo je to ta holka, která evidentně hodně čte, fotí a pije u toho strašně moc kafe, že?

Tak dovol abych se představila. Jmenuju se Zuzka a jsem původem Slovenka, která už devátým rokem (to to letí!) žije v Praze a hledá si tu svoji cestu. Občas to jde lépe, jindy hůř, párkrát jsem už padla na hubu, ale podle mého životního motta i pád na hubu je přece pohyb dopředu :D, tak se to snažím brát pozitivně a s humorem mně vlastním. Jsem hrozně ukecaná, takže když mi dáte tu možnost, vykecám vám díru do hlavy a to nežertuju :D Jsem upřímná a přímá (co se mi už párkrát nevyplatilo), nesnáším totiž pokrytectví, pomlouvání ani faleš.
Pracuju na tom, aby mě živilo to, co mě baví úplně nejvíc a tím je focení a zatím to vypadá moc dobře:) Bez foťáku mě potkáte skutečně málokdy. Druhým mým největším koníčkem je ježdění na horským kole, díky kterému jsem si párkrát taky dala na hubu, ale když něco milujete, víte jak ;) Jinak zbožňuju kafe a vypiju ho neskutečné množství, miluju navštěvovat kavárny, pracovat v nich u počítače a sledovat ten ruch kolem. Bez knihy v ruce nevyrazím nikdy z bytu, vždy když můžu tak čtu, protože jsem milovnice dobrých příběhů.

Tento blog jsem původně zakládala jako knižní blog, začínala jsem se psaním recenzí knížek, které jsem přečetla (a to tu najdete pořád) ale postupně, v průběhu let, přibyly články z různých destinací, které jsem navštívila a jako se focení stávalo pořád větší součástí mého života i různé fotočlánky. Teď je to takový mix všeho možného, o čem mě baví psát a co chci s vámi sdílet.

Jsem ráda, že jste tady a doufám, že se vám tady bude líbit a budete se sem rádi vracet.

Kdybyste mě chtěli kontaktovat nebo mi cokoliv napsat, můžete využít kontaktní formulář na levé liště tohoto blogu případně mě vždy zastihnete na mailu: zuzana.schedova@gmail.com

Mějte se krásně a nezapomínejte se usmívat, protože s úsměvem jde vždy všechno líp :)

Vaše Zuzka

1 komentář

  1. Bez přilby na kolo nelezu. Využil jsem výprodej skladových ležáků a koupil si kousek, který je fakt bezpečný a má skvělé testy. :) Jako moc nechápu, jak lidi řeší bezpečnost, bojí se letadel, výšek nebo plavat, ale pak vlezou na kolo bez blembáku a ještě ideálně po třech pivech. To mi přijde jako opravdu velké hazardování se zdravím. ;-)

    OdpovědětVymazat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.