Havlíčkovy sady, vila, zrzka a princezny

pátek 18. ledna 2019


Když tak koukám na ten název článku, který jsem právě napsala, zní mi to jako začátek nějakého vtipu :D  Ale bylo to tak. Já a Bára jsem už zaběhnutá fotodvojka. Ona byla jedním z prvních, kdo měl tu odvahu postavit se mi před foťák, i když jsem do té doby neměla s focením lidí skoro žádné zkušenosti. Chtěla jsem si to vyzkoušet, ale věděla jsem, že pro začátek bude dobré jít do toho s někým, koho znám. Nebudu se přece ztrapňovat před někým cizím v případě, že to bude propadák, budu fakt marná a nepůjde mi to, to dá rozum :D  A proto jsem byla ráda, že přišla Bára, pracovat s ní bylo od začátku skvělé.  Hodně mi pomohlo, že věděla, co od fotografa chce a měla i základní představu toho, jak má fotka vypadat.  Ze začátku mi taky dala pár cenných rad, které mi hodně pomohly a od té doby tak nějak vždy, když je Bára v Praze, uspořádáme minimálně jedno společné focení. To zahrnuje pobíhání po Praze, převlékání oblečení a hlavně hledání nových zajímavých míst, které jsme ještě nenavštívily a rozhodně stojí za to tam zajít a něco cvaknout. Já jsem ráda, že můžu fotit a vymýšlet a Bára je ráda za hezké fotky. A za tu dobu jsme si to pomalu vyměnily, teď jsem to čím dál tím víc já ten člověk, kdo přichází s novými místy a nápady a Bára je ráda, že jako správná fashion bloggerka má zásobu fotek na svůj instagram. Je to win-win na obou stranách. A to nemluvím o tom, že k tomu všemu focení stihneme pokecat, probrat všechny důležité věci našeho světa, zkritizovat vztahy, naplánovat nové věci a celkově je to pro nás obě hezky strávený společný čas.  A mojí dušičku kavárenské povalečce těší i to, že naše fotosession většinou zahrnuje návštěvu minimálně jedné kavárny, a to pro mě znamená kafe a minimálně jeden dortík. Bára prostě ví, co na mě platí.
Tentokrát vám ukážu fotky, které jsme nafotily koncem prosince v Havlíčkových sadech. Bylo šedivo a zima, pamatuju si, že jsem dokonce musela mít rukavice, protože mi začaly mrznout prsty na rukou při focení. Nezakotvily jsme tentokrát v žádné kavárně, a tak Báře nezbylo nic jiného, než se převlíkat přímo venku. Měly jsme s sebou tentokrát asistentky – Báry dcery Madlenku a Amálku, kterým neřeknu jinak než princezny, a kamarádku Elišku z Brna, která tady byla na návštěvě. Byly jsme hotové holčičí komando, takže o zábavu jsme měly postaráno. Hodně jsme se u toho nasmály, vymýšlely, co bychom ještě vyfotily, a já jsem byla fakt ráda, že mě napadlo jít fotit právě do Havlíčkových sadů. Je to krásné místo s hromadou hezkých zákoutí a výhledem na Prahu. V parku najdete kromě jiného třeba vinohrad, nádherný dřevěný viničný altán, umělou fontánu nebo navrchu nádhernou Grébovku ( Gröbeho vila) – dvoupatrovou novorenesanční vila s nádherným výhled na Prahu. Jednoznačně jde o místo, které rozhodně stojí za návštěvu. Akorát za toho prosincového šediva nepůsobí až tak hezky, ale už se nemůžu dočkat, až přijde jaro. To místo bude mít pak úplně jiné kouzlo. Ale i navzdory počasí se nám povedlo společně vyfotit pár fakt hezkých záběrů - s Bárou je prostě vždy radost fotit. 


Koukněte se, co jsme společně vytvořily. Na konec jsem vám tentokrát přidala i pár fotek ze zákulisí focení pro pobavení.

A stále hledám nové tváře pro focení. Pokud někdy budete chtít jít se mnou fotit, napište mi a domluvíme se. Budu moc ráda J Nemusíte se ničeho bát, nekoušu a je se mnou i celkem zábava (říkají ti, co se mnou už fotili).























A tady máte ty slibované fotky pro ze zákulisí :-)









Naše holčičí komando


Mějte se krásně

Vaše Zuzka

1 komentář

  1. Milá Zuzko, hezký článek, krásné fotky, modelky i místo! Objevila jsem Vás nedávno skrze fotky Báry a Dorotky. Moc se mi líbí vaše focení, působíte velmi sympaticky, spíš bych měla říct prostě hrozně mile. Pokochala jsem se na vašem instagramu a blog musím pročíst, těším se. Myslíte, že bychom se třeba někdy mohly setkat a zkusit něco vyfotit, pokud stále hledáte nějaké nové tváře? Děkuji a přeji krásný den, Veronika :)

    OdpovědětVymazat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.