Nusle mají konečně hezkou kavárnu

úterý 8. ledna 2019



Ano, je to tak. Nusle mají konečně hezkou kavárnu. Hrozně dlouhou v této části Prahy chybělo místo, kde se dá zajít na dobré kafe, ale tenhle stav už je naštěstí minulostí. Vznikla tam totiž nová kavárna, která se jmenuje Nusle Beans a najdete ji přímo pod Nuselským mostem. Nevím, jak vy ale to mám tady, podobně jako třeba Žižkov, zapsané jako ne příliš vábnou část Prahy s šedivými ulicemi, oprýskanými baráky a málo podniky, které bych tam toužila navštívit. Když jsem se dozvěděla, že tady vznikla nová a ještě k tomu hezká kavárna, duše kavárenské povalečky, která miluje objevovat nové kavárny, ve mně zaplesala, a po pár dnech jsem se tam vydala. To jsem si nemohla nechat ujít. Hlavně, když jsem se dozvěděla, že si tuto kavárnu otevřeli dva mladí kluci, kteří se rozhodli, že přinesou dobré kafe do místa, kde jim prostě chybělo a je ho potřeba. Já jsem ráda, když vidím někoho, kdo se toho nebojí a otevře si něco svého. Riskne to a vytvoří prostor, který doufá, že si lidi oblíbí a budou se tam rádi vracet a ještě k tomu to dělají s péčí a nadšením. A taková místa já ráda podpořím.
Nusle Beans byla láska na první návštěvu, až mě zamrzelo, že to k nim nemám blíž. Jde totiž o hezkou, příjemnou a útulnou kavárnu, která vás zaujme hned na první pohled. Je to takový ostrov klidu a pohody, který byste v té ne příliš vábné ulici přímo pod Nuselským mostem úplně nečekali. Kluci pracují výhradně s výběrovou kávou z českých i zahraničních pražíren a to kafe je fakt výborné. V interiéru se jim povedlo skloubit prvky industriálního designu s hřejivostí a vytvořili tak prostor, kde se prostě cítíte dobře. A mě potěšili i takové drobnosti jako zásuvky u každého stolu nebo ty krásné červené hrníčky, do kterých jsem se naprosto zamilovala. A nesmím zapomenout na kluky, kteří jsou mílí a pro spokojenost svých zákazníků udělají první poslední a nic není problém (mně třeba vykouzlili židli v momentu, kdy to vypadalo, že už žádná volná není, asi magie :D). Prostor je nádherný a hrozně fotogenický, jak můžete posoudit na následujících fotkách. Jako modelku jsem zas jednou potrápila Dorotu Noon, s kterou jsme už za ta léta zaběhaná dvojka.

Když budete mít cestu kolem, tak se tam stavte na hrnek kafe nebo něčeho dobrého a dejte mi pak vědět, jak se vám tam líbilo.









1 komentář

  1. Oh, to zní jako ideální místo pro uvelebení se a předstírání, že okolní svět neexistuje :D Díky za tip, určitě brzy navštívím!

    OdpovědětVymazat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.