Podzim v Beskydech

středa 23. října 2019


A byla svadba. Vzali se, hodovalo se několik dní i nocí a pak žili šťastně až na věky. Takhle nějak to bylo v těch všech pohádkách, co nám četly maminky a babičky jako dětem, že? No, když člověk dospěje, tak ví, že v životě to funguje trochu jinak než v pohádkách, ale na ty šťastné konce věříme všichni. Akorát víme, že svatbou to vůbec nekončí, právě naopak. Je to začátek nové etapy života a je jenom na těch dvou lidech, jaký jejich společný život vlastně bude. O víkendu jsem měla štěstí, že jsem mohla být součástí začátku této nové životní etapy mých dobrých kamarádů. Svatba se konala v Beskydech, které jsem díky této příležitosti navštívila teprve podruhé v životě. Původně jsem si dokonce foťák ani moc brát nechtěla a chtěla jsem si tu svatbu užít, ale nedalo mi to. Stejně jsem s ním kolem krku v průběhu jejich velkého dne pobíhala a snažila jsem se zachytit pár okamžiků tohoto kouzelného dne a věnovat jim ještě jeden svatební dar v podobě fotek. Svatbu jsem si užila i tak - a ještě jak!



Ale o svatbě tento článek tentokrát není. Novomanželé mají zřejmě velmi dobré kontakty nahoře, protože se jim podařilo zařídit naprosto nádherné podzimní počasí na celý víkend - a co si budeme říkat, svatby v říjnu jsou dost velká loterie. Když jsme se po svatbě vzbudili do dalšího krásného podzimního rána, věděli jsme, že chceme aspoň trochu prozkoumat okolí. Výhledy, které se nám naskytly hned první ráno, byly totiž naprosto úchvatné. Nebudu se rozněžňovat nad tím, jak miluju podzim, stejně to teď čtete úplně všude, ale když je takhle nádherně, svítí sluníčko, příroda hraje všemi barvami, a ještě není velká zima, je těžké nechat to bez povšimnutí. Svatba se konala na horské chatě Švarná Hanka, kde jsme i bydleli, a tak jsme se rozhodli, že všechno to jídlo a slivovice, které jsme do sebe večer předtím poctivě ládovali (:D) trochu vychodíme na čerstvém vzduchu a využijeme těch posledních pár hodin, které nás v tom krásném prostředí ještě čekaly. Vydali jsme se k Bílému kříži, vrchu, který se nachází asi 3 km od chaty na hranici se Slovenskem, což byla moc příjemná procházka. Cestou jsme se kochali, mluvili, sdíleli vzájemně zážitky z předchozího dne, dýchali čerstvý vzduch a užívali si tohle nádherné počasí a krásnou přírodu. Beskydy jsou od Prahy sice dál, ale jsou tak nádherné, že rozhodně stojí za návštěvu. Příště by to chtělo rozhodně vyrazit na delší dobu a vzít sebou i kolo :)


Na procházce jsem udělala i pár podzimně laděných fotek beskydské přírody, prostřednictvím kterých můžete nasát barevnou atmosféru.

A co váš víkend? Taky jste vyrazili ven a užívali nádherný podzim? Je to jenom můj pocit, nebo se tento rok podzim opravdu povedl? Dejte mi vědět, co si o tom myslíte.

















x

Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.