Navštívila som: coffee corner

čtvrtek 23. června 2016


Navštívila som jedno úžasné miesto, o ktoré sa s Vami musím podeliť. Hoci najradšej by som si to nechala pre seba, pretože nechcem, aby tam chodilo veľa ľudí. Priala by som si, aby tam stále bol taký úžasný kľud a pohoda ako pri mojej návšteve.  Našla som totiž oázu kľudu, pokoja a harmónie skrytú v útrobách Žižkova. Koho by to napadlo, že sa v tejto nie veľmi vábnej časti Prahy skrýva takýto zaujímavý priestor. Je pravda, že ho treba chvíľku hľadať, ale ta vynaložená námaha určite stojí za to. Vojdete a v momente zabudnete, že ste v meste. Rastliny, drevené stoličky, postele, húpacie siete, vynikajúca káva a aj nápoje iného druhu. Ja samotná som mala pocit, že som niekde na dovolenke a stačí mi urobiť len pár krokov a som u mora. Dýchne tu na Vás taká harmónia, že sa v tomto kávovom kútiku proste každý musí cítiť dobre.  A je to ideálne miesto na zlepšenie nálady po náročnom dni. Najlepšie bude, keď sa presvedčíte sami, niet nad vlastný zážitok a osobné dojmy.



Môžete tu pracovať, čítať si (ako som urobila ja), alebo len tak sa s niekým staviť na pár slov a oddych. Ja sama som sa tam včera stavila pred svojím prvým bežeckým závodom v živote, ktorý ma večer čakal. A bola to skvelá voľba. Ukľudnila som sa, uvoľnila a psychicky pripravila (pretože všetko je hlavne o hlave, že?).
Jedinou nevýhodou tohto priestoru je, že je úplne vonkajšie, takže ak prší, bohužiaľ tu úkryt nenájdete. Vyberte sa tam jedine, keď bude pekne. A budete nadšení. Ja to nemám ani ďaleko od domu a asi som našla nové obľúbené miesto na čítanie vonku.









Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.