#zuzkafoti: Dory v Kavárně co hledá jméno

sobota 22. prosince 2018


Poslední dobou fotím fakt hodně. Kartu ve foťáku mám plnou fotek, a jak jsem to už dávněji psala, chtěla bych si konečně najít víc času na psaní fotočlánků. Takových těch článků, kde vás nebudu trápit moc dlouhým textem, ale spíš je naplním fotkami. Focení je totiž něco, co mě neskutečně baví a chtěla bych se tomu čím dál víc věnovat. Ale jako u každé činnosti, i tady hodně záleží na praxi, a tak jsem ráda za každou příležitost, kdy můžu fotit nebo potkám někoho, kdo chce se mnou spolupracovat. U každého focení se učím, zkouším nejenom nové kompozice, ale taky experimentuji i s následnou úpravou, barvami a celkovým výsledným vzhledem fotek. Je to pro mě hotová věda, ale momentálně i jeden z mých hlavních koníčků a jsem ráda, že se mi naskytují pořád nové příležitosti, lidi i místa, které můžu zachytit.  Jenom část fotek s vámi sdílím na instagramu a to je podle mě škoda. Hlavně, co si budeme, díky algoritmům instagramu se fotky hned po krátké chvíli dostanou do zapomnění a já bych moc ráda měla na tyto focení i nějakou trvalejší památku a na to mi přijdou články na blogu jako dělané.

Těchto pár fotek vzniklo v mé oblíbené Kavárně co hledá jméno. Odkdy jsem na toto místo poprvé vstoupila, byla to láska na první pohled. Ten prostor mi prostě učaroval svojí útulností. Hrozně ráda se sem vracím a trávím tady čas, i když je někdy fakt těžké najít volné místo, jde o dost populární kavárnu. Teď jsme si tam, v tomto předvánočním času zašly s Dory, která se vrátila ze svého několika týdenního pobytu v Paříži. Kavárna byla poloprázdná a z okna na nás dokonce svítilo slunce, co nás obě nabíjelo neskutečnou energií. Obě si totiž uvědomujeme, že v zimě slunce není vůbec běžným jevem a oběma nám hrozně chybí. Daly jsme si kakao a kafe a já poslouchala tu hromadu zážitků, které Dory v Paříži zažila. A nebyla bych to já, kdybych nevytáhla foťák a necvakla si pár záběrů. Tak tady jsou. A tady vidíte, jak to dopadne, když se v kavárně setkají dvě holky, které rádi fotí.

Co na ně říkáte?






1 komentář

  1. To vypadá na nádhernou kavárnu a moc se mi líbí fotky s Dorotkou. :))

    OdpovědětVymazat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.