Šumava nejkrásnější

sobota 20. srpna 2016



Někdy se věci nedějí tak, jak bychom si přáli, a jak jsme si je naplánovali. To je prostě život. A je jenom na nás, jak se k tomu postavíme. Můžeme plakat, anebo nadávat na celý svět, anebo se můžeme oklepat a snažit se k dané situaci postavit s odhodláním, vytěžit z ní maximum. Měla jsem tak trochu bláznivý červenec, staly se věci a vyskytly okolnosti, které se někdy bohužel stanou, a my jsme byli donucení zrušit plánovanou dovolenou v Itálii s kamarády. On musel pracovat a já jsem nečekaně měla hrozně moc volna a nevěděla co s ním. A tak mě Jeho rodiče pozvali, abych jela s nimi a jejich přáteli na týden na chatu na Šumavu, do prostředí nádherných Jeleních vrchů. Souhlasila jsem. Šumavu miluji a ráda tam trávím čas.
 A tak místo Itálie byla Šumava. A já, cyklistka, jsem se ocitla na Šumavě bez kola (nešlo to logisticky nijak zařídit), chodila jsem, sbírala houby a borůvky, běhala jsem v rámci rozcvičky i před deštěm a hodně jsem fotila. Hrály se společenské hry, zpívalo u táboráku a koupalo v potoce. Oddechovala jsem, četla jsem si, psala a společnost mi celý týden dělala skvělá knížka Poslední kabriolet. Nebudu se ale tvářit, že to byl ideální týden, občas nám pršelo, někdy si někdo trochu skočil do vlasů, ale i tak to byla úplně skvělá dovolená, kterou jsem si užila. A jaká byla moje obrovská radost, když na prodloužený víkend dorazil i zaneprázdněný On a dovezl mi kolo. Ani jsem nevěděla, z čeho se mám radovat víc. To mi už pak ke štěstí nechybělo vůbec nic. A jak jsem byla nešťastná, když jsem zjistila, že se do Itálie nepojede, tak jsem pak byla šťastná na Šumavě. Krásná příroda, čistý vzduch, pohyb a relax.
Protože jsem celou dovolenou fotila, mám tu pro vás připravený výběr fotek.

A jaká byla vaše dovolená? Dopadla podle vašich představ?




Tady jsme bydleli, přímo uprostřed Jeleních vrchů.


Plešné jezero.

To prostředí na práci a čtení bylo ideální.

Český Krumlov.




Rostli.

Poprvé jsem byla na vodě. Měla jsem jisté obavy, ale nakonec to byl hezký zážitek.


I na to kolo nakonec došlo.

Jako divák jsem obdivovala schopnosti bajkerů na enduro závode na Zadově.

Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.