Razítková nádhera v kaš-mi-daš

čtvrtek 9. února 2017


Vy velmi dobře víte, že pro stylové papírnictví kaš-mi-daš mám velikou slabost a pořídila jsem si tam už hodně sešítků, diářů a nádherných tužek, kterými všude píšu jejich heslo #papirnenimrtvy. Byla to láska na první pohled, dotek a setkání. A občas vám na blogu přináším kaš-mi-daš novinky, abyste se i vy mohli nechat inspirovat něčím zajímavým a krásným.
Stavila jsem se tam před pár dny, protože kaš-mi-daš se zúčastnil největšího papírnického veletrhu ve Frankfurtu nad Mohanem a donesl odtud kromě jiného neskutečně nádherná razítka English Stamp. Tato razítka mají na svědomí manželé Jon a Sasha, kteří se inspirovali na svém výletě v Indii. Když se vrátili domů do Anglie, tak se rozhodli vyrábět razítka, a ne ledajaká, ale taková, jaká nikdo nedělá. Oba dva měli slabost pro dřevo a přírodní materiály, a tak se pustili do výroby krásných a okouzlujících razítek s nespočetně zajímavými vzory, které nenajdete nikde jinde. Některá jsou tak nápaditá, že si říkáte, jak je to vůbec mohlo napadnout (jako jezevčík astronaut? Boží.). Jejich razítka měla takový úspěch, že už teď mají za sebou pětadvacetiletou tradici v jejich výrobě ve všech možných tvarech a velikostech.
Já jsem měla možnost je osobně vidět, obdivovat, a dokonce si je vyzkoušet, a úpřimně vám musím přiznat, že jsem jimi byla okouzlená. Jsou krásná a můžete si jimi ozdobit dopis, diář, jakýkoliv sešit, kterému budete chtít vdechnout duši, případně balicí papír, aby obdarovaný člověk měl pocit, že je výjimečný. Protože použitím razítek English Stamp dodáte věcem právě ten znak výjimečnosti a osobního kouzla. A protože vím, že pár fotek kolikrát řekne víc než sto slov, dál už vás nebudu zdržovat a nechám vás se kochat. Akorát vám ještě doplním pár praktických informací.

A kdo by si je chtěl pořídit, tak je najdete pouze v kamenném obchodě kaš-mi-daš na adrese Pod Nuselskými schody 3 v Praze. Razítka se prodávají po kusech a cena záleží od velikosti: od nejmenších (jednopalcová velikost) za 130 Kč, pak větší za 255 Kč a největší, které se hodí zejména na látky a tapety za 490 Kč.

Tak co na ně říkáte? Necháte se zlákat?








Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.