Portrét v uličkách

pátek 2. června 2017





Nedávno jsem si uvědomila, že jsem pro vás už dlouho neudělala žádný fotočlánek. A není to způsobeno vůbec tím, že bych neměla dostatek fotek a příležitostí, o kterých psát. Právě naopak, je toho tak moc, že mi dělá problém v klidu si sednout k počítači a něco sepsat. Začala jsem se řídit heslem #minveciviczazitku blogerky Weef z blogu Weef´s world a řeknu vám, že mi to dává asi ten největší smysl. Protože o věci můžete přijít, ale zážitky a vzpomínky jsou to, co si sebou neseme, ať jdeme kamkoliv. A tak hodně zažívám, cestuju, trávím čas s lidmi, kteří mi něco dávají, a cítím se s nimi skvěle. Dělám to, co mě baví a plánuju další a další zážitky. A už se jich nemůžu dočkat.

Poslední dobou fotím hlavně cyklistické závody, o kterých bych vám taky jednou chtěla udělat fotočlánek s výběrem fotek, které se mi podle mého názoru nejvíce povedly, resp. jsem na ně nejvíc hrdá.

Teď ale k fotkám tohoto fotočlánku. Nedávno jsme se s mým oblíbeným fotoobjektem a dobrou kamarádkou Aďkou rozhodly, že využijeme tipy na fotogenická místa od Aki Votrubové z článku Fotogenický #instawalk po Pražském hradě a nafotíme taky sérii hezkých (doufaly jsme v ně) fotek. Aďku jsem fotila v zimě (fotočlánek tady) a po změně ročních období si to žádalo nafotit nějaké aktuálnější fotky. Myslím, že se nám to povedlo. Počasí nám přálo a našly jsme nádherně kouzelná místa a uličky, které si o fotku vysloveně říkaly. Dokonce jsme se dostaly i do míst, kde bylo minimum lidí a i já, i když v Praze žiju dlouho, jsem tam byla poprvé. Užily jsme si skvělých pár hodin a cítily se znovu jako turistky. A jako bonus jsme našly hromadu štěstí v podobě čtyřlístků. To nám udělalo skutečnou radost.


My jsme si zase jednou užily společně strávený čas a výsledek můžete posoudit. Co na fotky říkáte?












Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.