Som žena a som na to hrdá

středa 3. prosince 2014

Hoci je toto knižný blog, nedá mi to, milí čitatelia, podeliť sa s vami o niečo, na čo som nedávno narazila. Je to reklama. Obyčajná reklama s vážnym posolstvom, ktorá ma proste chytila za srdce a donútila sa zamyslieť.
Verím, že je to nielen u mňa, ale keď sa povie, že niekto beží ako žena resp. baba, tak to nie je veľmi lichotivé. Toto isté prirovnanie sa používa pri rôznych činnostiach a nikto si vo väčšine prípadov neuvedomuje, čo to robí so ženským sebavedomím.
My ženy sme skvelé, úžasné, múdre, šikovné a koľkorát oveľa silnejšie ako chlapi v mnohých situáciách. Zvládneme toho občas až nepredstaviteľne veľa.

Takže milé ženy a dievčatá, nenechajte si nahovoriť opak, ste skvelé a úžasné. Buďte na seba hrdé. Ja už na seba som :)


Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.