One lazy Thursday

pátek 10. června 2016

Tento blog som pôvodne zakladala ako čisto knižný blog. Mal byť plný knižných recenzií, tipov a článkov o knihách. Ale postupom času zisťujem, že sa z knižného blogu pomaličky stáva blog osobný. Stále články o knihách prevažujú, o tie Vás nechcem ochudobniť. Ale rozhodla som sa podeliť sa s Vami aj so zážitkami zo svojho života, o miesta, ktoré navštívim a zaujmú ma, alebo len tak o momentoch, ktoré chcem zachytiť a pustiť Vás trochu do svojho života. Ja sama najlepšie viem, že také trochu osobnejšie články aj mňa na ostatných blogoch bavia najviac. Navyše odkedy mám kvalitný fotoaparát, začínam ho všade ťahať so sebou a veľa fotím. Baví ma tvoriť krásne fotky, za ktorými stoja zážitky, spomienky a pekné momenty. A o niektoré z nich sa s Vami rada podelím.





Štvrtok som sa rozhodla trochu oddychovať. Po náročnom cyklistickom tréningu, kedy som bola ja sama cyklistka a 9 cyklistov, za ktorými som sa hnala, čo mi sily stačili s jazykom na veste a aj podaním maximálneho výkonu som zaostávala. Našťastie to boli gentlemani, ktorí boli radi, že sa k nim nejaká žena vôbec pridala a počkali na mňa. Možno si hovoríte, prečo to robím, keď nestíham a v podstate sa nechávam uhnať. Pretože v takejto skupine som donútená vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a podám oveľa lepšie výkony ako keby som bola sama. Pre mňa je to skvelá motivácia. A hoci som na konci unavená a zničená, som so sebou spokojná a to je ten pocit kvôli ktorému to robím.
Ďalší deň ma neskutočne boleli nohy a tak som proste zavrhla plány na ranné behanie v Stromovke. Plán to bol síce pekný, ale telo protestovalo. Namiesto toho som sa rovno vybrala za kamarátkou do Holešovic, ktorá ma už dávnejšie volala na návštevu. Použila kúzelné slová, ktoré zahŕňali výrazy ako brunch, káva a balkón. Nemohla som odolať. Chlapa som mala celý deň v práci a sama som byť určite nechcela. Bolo to skvelé rozhodnutie. Neskutočný relax, potrebný oddych, nekonečný rozhovor na preslnenom balkóne o všetkom možnom a nemožnom plný príbehov, zážitkov, spomienok, inšpirácie a plánov. Len dve baby, jeden kocúr a jeden balkón. To bolo presne to, čo som potrebovala. Dokonca sme naplánovali účasť na Olympijskom behu, ktorý sa bude bežať 22. júna večer v Stromovke. Výťažok zo štartovného ide na dobrú vec a tú my veľmi radi podporíme. A ja mám o jednu motiváciu naviac prečo behať.
Občas je dôležité vypnúť a oddýchnuť si. Je skvelé keď je človek aktívny a stíha toho veľa, ale tak ako je dobré vedieť si naplánovať aktivity a pohyb, treba si naplánovať aj oddych. Vaše telo a duša sa Vám za to odvďačia. Ten pocit spokojnosti za to stojí. Pretože všetko musí byť v rovnováhe, aby správne fungovalo.











Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.