Navštívila jsem: Kavárna co hledá jméno

pondělí 25. července 2016


Tento velmi zajímavý smíchovský prostor a jak já říkám - kavárna s duší, se stal jedním z mých nejoblíbenějších míst v Praze. Mám štěstí, že se nachází jen 10 minut od mojí práce a vždy, když mám možnost, tak si sem chodím číst, blogovat a vychutnávat si skvělou kávu. Tohle místo je důkazem toho, že když vznikne něco skutečně zajímavého, co stojí za pozornost, tak se to mezi lidmi rozšíří hrozně rychle. Já jsem se o této kavárně dozvěděla v podstatě v den jejího otevření. Stačilo pár fotek a věděla jsem, že se tam musím podívat. A to jsem ještě netušila, že to bude láska na první pohled.

Kavárna co hledá jméno vznikla v prostorech bývalé truhlárny, která víc než sto let byla opuštěná. Stačil dobrý nápad, pár šikovných lidí a vznikla tato úžasná kavárna. Prostor, který není jenom kavárnou, ale i galerií, místem, kde si ráno můžete zacvičit jógu, případně si zvednout sebevědomí kouknutím se do jejich atypického zrcadla. A ten dvůr je prostě boží. Není nic lepšího, než v teplý letní večer sedět pod velkými stromy a prostě a jednoduše být. A to jsem skoro zapomněla na bar, který je udělaný z kmene obřího stromu, a na velmi příjemný personál za ním, který udělá všechno pro to, abyste se tam cítili příjemně. Tohle místo rozhodně stojí za návštěvu. A nenechte se zmást vstupem přes parkoviště, za ním se totiž nachází ten pravý poklad.













Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.