Navštívila jsem: Kavárna Kočičí

úterý 18. dubna 2017


To, že miluju kočičí kavárny, není žádné tajemství. Je to pro milovníka koček a kafe (což já rozhodně jsem) ta nejdokonalejší kombinace na světě. Minule jsem vám ukázala Kočkafé Freya, které najdete v pražském Žižkově, a teď jsem se vydala do proslulé Kavárny Kočíčí v Karlíně, která mě každý den spamuje na facebooku novou fotkou nějaké z koček, které jsou prostě nádherné. Neodolala jsem a musela jsem se tam jít přesvědčit na vlastní oči. A musím říct, že tahle kavárna se stala mojí nejoblíbenější kočičí kavárnou v Praze. To místo je prostě úžasné. Najdete tam 9 neskutečně milých, přítulných koček a hezký, designově řešený prostor rozdělený na dvě podlaží. Dávají si záležet na skvělém kafi (Doubleshot mluví sám za sebe) a díky fungující wifi  tam můžete sedět u počítače, pracovat, číst si nebo dělat cokoliv potřebujete a u toho se mazlit s kočkami. Akorát si dávejte pozor na dortíky a jiné dobroty, které si tam dáte, musíte si je občas bránit před všetečnými kočkami, které mají pocit, že se s nimi automaticky podělíte. Co já, já bych se ráda rozdělila, ale krmit bychom je neměli. Je tu taky velmi příjemná obsluha, skvělé dortíky, polévka dne a jiné dobroty a o víkendu dokonce pořádají lívancové snídaně. Zní to skvěle, že? V celém prostoru je cítit láska ke kočkám a snaha vytvořit pro ně a jejich milovníky ten nejútulnější prostor, aby se tam každý tvor, a je jedno zda má nohy dvě nebo čtyři, cítil jako doma. A zatím se jim to vede na výbornou.
Při focení kočičí kavárny si vždycky říkám, že bych pro vás měla udělat také pár fotek interiéru, abyste viděli, jak to tam vypadá. A vždycky když přijdu domů, tak zjistím, že mám foťák plný koček. To jsem celá já. Věřím ale, že kočky jsou pro vás, tak jako pro mě, mnohem zajímavější a fotky vás budou bavit.
A co vy a kočičí kavárny. Jaké na ně máte názor? A máte nějakou oblíbenou v Praze, případně v nějakém jiném městě?








Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.