Láska ke klasickému papíru znovu objevena

pondělí 8. srpna 2016


V dnešní online době, kdy máme všude kolem sebe počítače, nosíme s sebou chytré telefony s množstvím aplikací asi úplně na všechno, je pro mě návrat ke klasickému papírovému sešitu jako pohlazení pro duši. Já vím, můžu si poznámky psát do mobilu, tak jako všechno. Ten pocit, když něco píšu rukou a můžu to přepisovat, škrtat, malovat si obrázky zatímco telefonuju, ten je k nezaplacení.  Ani jsem nevěděla, že mi něco takového chybí, dokud jsem na Janině blogu nenašla článek o kaš-mi-daš. Zamilovala jsem se už jenom do fotek těch nádherných stylových sešitů a hned jsem věděla, že musím mít aspoň jeden.  Vždyť si vzpomeňte, jak nám někdy stačila jenom tužka a papír a měli jsme o zábavu na několik hodin postaráno. Pamatujete si, jak jsme byli schopní hodiny trávit u her typu jméno-město-zvíře-věc nebo kdo-s kým – kde – co dělali? I jenom obyčejné piškvorky nás vydržely bavit dlouho. A dnes? Hledají se pokémoni, hrají hry na mobilu či počítači. A největším problémem, když jsme venku, je, jestli najdeme wi-fi. A to je obrovská škoda.
Poslední dobou toho mám fakt hodně, a kudy chodím, tudy si píšu seznamy věcí, které chci zařídit, na co nechci zapomenout, a zapisuju si nápady, zajímavé citáty z knih či poznámky. A tak si já chaotik a bordelář, sice píšu tyto papírky, ale se stejnou usilovností, se kterou je píšu, je i ztrácím. No jo, nikdy jsem nebyla ten největší pedant pod sluncem (a prozradím vám tajemství, ani ten druhý, do dokonalosti mám fakt daleko).  A tak jsem se rozhodla, že si místo množství papírku si pořídím malý sešítek, který budu nosit všude s sebou.  Prostě takovou svojí papírovou paměť.
Do sortimentu od kaš-mi-daš jsem se zamilovala na první pohled. Navíc vždy ráda podpořím šikovné lidi, kteří tvoří něco nejenom hezkého, ale i užitečného. A jejich heslo, že papír není mrtvý, mluví za všechno. A moji duši knihomola potěšilo také pár knihomilských motivů.
Jde o obchod s papírenským zbožím výjimečného a elegantního designu, který uspokojí i ty nejnáročnější povahy.  Najdete tu nádherně ilustrované sešity, notýsky, balicí papíry a další papírenský sortiment.  Nechali se inspirovat v New Yorku, Koree nebo Kuala Lumpur a donesli to k nám. Když to uvidíte a ucítíte, určitě se vám to zalíbí. Víte velmi dobře, že bych vám nedoporučovala něco, čemu sama nevěřím.
A pro Pražáky mám skvělou zprávu, kaš-mi-daš bude zanedlouho otevírat svoji kamennou prodejnu ve Vinohradech.

Tak co, najdou se mezi vámi milovníci papírenského zboží? A necháte se zlákat kaš-mi-daš?









Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.