Nejde si ho nezamilovat

neděle 18. září 2016


O svém novém papírenském objevu, e-shopu se stylovým papírenským zbožím Kaš-mi-daš, jsem vám psala hned, jak jsem ho našla. Ono to ani nešlo jinak, já jsem se do těch nádherných papírenských produktů jednoduše zamilovala. Paní Zlatu Vavruškovou, která je hlavním motorem celého obchodu, jsem si našla s jejím stánkem na Design marketu u Národního divadla a už při prvním pohledu jsem byla nadšená. Nejenom z její osobnosti, z které vždycky, když ji potkám, srší optimizmus a dobrá nálada, ale hlavně tím papírenským sortimentem, který mi prostě učaroval. Tehdy jsem si odnesla sešítek na zápisky v skandinávském designu používám ho denně) a tužku s kočičkou. Na tu mám trošičku smůlu, i když se s ním skvěle píše. Ta první se mi někam zatoulala a ta druhá po pádu prostě přestala fungovat. Asi je to znamení, že mám dát šanci nějakému jinému zvířátku. Ale to jenom tak na okraj k tomu, že u mě se ty věci občas chovají jako živé ;)
Už v prvním článku jsem psala o tom, že Kaš-mi-daš připravuje otevření kamenného obchůdku v pražských Vinohradech a i když je otevřený už měsíc, stále jsem neměla čas se tam zastavit. Až dokud mi do schránky nepřišla pozvánka na slavnostní otevření obchůdku 16. září. Nemohla jsem odolat. Už jenom to, že jsem dostala krásnou papírovou pozvánku, bylo pro mě dostatečnou motivací vylézt z postele v pátek dřív, protože odpoledne jsem musela do práce, a zastavit se tam. A musím vám říct, že jsem byla nadšená. Obchůdek je malý, ale neskutečně útulný. Ta atmosféra, která na vás dýchne hned od vstupu, je prostě kouzelná. Je vidět, že holky si na tom prostoru daly opravdu hodně záležet a náležitě si ho upravily podle svých představ. Proběhlo velmi srdečné přivítání od samotné zakladatelky Zlaty, nějaké malé občerstvení a osobní prohlídka obchůdku, z kterého bych si nejraději odnesla polovinu věcí, kdybych pro ně měla využití. Já sama jsem z jejich sortimentu zatížená na sešity a pera. Ruční psaní na papír má pro mě to největší kouzlo a hlavně je to relax. Ale najdete tu toho mnohem víc: balicí papíry, sešity, diáře, tužky, razítka, ručně soustružená pera a jiné papírenské produkty jak zahraničních, tak domácích tvůrců.

Jako bonus byl pro návštěvníky slavnostního otevření připravený v horním podlaží obchůdku takový menší workshop, kde jsme si mohli podle vlastní chutě a fantazie  vyzdobit vlastní sešítek. Tolik radosti, kreativity a dobré nálady na jednom místě jsem už dávno neviděla. A ani já jsem si nenechala ujít tuto skvělou možnost. Při těchto příležitostech se probudí to dítě ve mně, což je vidět i na mém sešítku, jednoznačně jsem šahala po razítkách a nálepkách zvířátek.  
A pro vás mám dobrou zprávu. Kaš-mi-daš má v plánu jednou měsíčně organizovat různé workshopy, takže nemusíte zoufat, když jste to v pátek nestihli, příležitost k rozvinutí vlastní tvořivosti ještě dostanete. Já se taky chystám ještě na nějaký podívat.¨
Takže Kaš-mi-daš i nadále zůstává mojí srdcovkou a určitě se v těchto kouzelných prostorách ještě objevím. A udělejte tak i vy, nebudete litovat. Obchůdek najdete na adrese Pod Nuselskými schody 3, Praha-Vinohrady.











Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.