sobota 14. ledna 2017

Navštívila jsem: Kočkafé Freya


Ještě předtím, než mě do postele zahnala chřipka, se kterou jsem strávila pár ne moc příjemných a upocených dní, mě kamarádka vzala do kočičí kavárny Kočkafé Freya, která se nachází v Bořivojově ulici v Praze. Každý, kdo mě zná, ví, že miluji kočky a toto byl pro mě prostě ráj. Všechno ještě umocněné tím, že jsem teď na pár měsíců nedobrovolně odloučená od své milované kočky (už se nemůžu dočkat, až se přestěhuju a budu si ji moc vzít k sobě). 
A najednou jsem byla na místě, kde bylo koček hodně a všechny byly extrémně milé, hodné, vrněly, tulily se a mohla jsem si je hladit do zbláznění. Pro mě to je ultimátní terapie. Miluji to místo a hlavně jeho myšlenku. Každá kočička, která se tam ocitla, tak našla druhý domov, protože ji zachránili z útulku nebo přímo z ulice a taková místa se vyplatí podporovat. No a k tomu si samozřejmě připočtěte skvělé kafe, vynikající dortíky, neskutečně milou obsluhu a vzadu v kavárně dokonce najdete malou knihovnu. No vždyť říkám, já jsem byla v sedmém nebi. Takže, když Pokud vám tedy není úplně dobře, máte toho hodně v práci, jste ve stresu, řešíte nějaké problémy, potřebujete na chvilku zregenerovat a jste tak trochu (no já možno trochu víc) kavárenský povaleč, tak tato kočičí kavárna je tím ideálním místem. Nebudete litovat. Ale varuji vás, možná se vám odtud nebude chtít odejít.