Sobota&Náplavka

pondělí 21. května 2018



Pokud je něco, co skutečně nemám ráda, tak jsou to davy lidí. Pokud to jde, dělám všechno proto, abych se jim vyhnula. Přece jenom upřednostňuju místa, kde mám svůj osobní prostor a neustále do mě někdo nevráží a nemusím se každou chvíli někomu uhýbat. A to je jeden z hlavních důvodů, proč se sobotním farmářským trhům na pražské Náplavce vyhýbám, co to jde. Jenomže pak je tu moje kamarádka Bára a její dvě princezny, které sobotní Náplavku mají jako svůj víkendový rituál a chodí tam každý týden. Nasnídají se, nakoupí a stráví tam hezké víkendové dopoledne. A občas se jim povede mě přemluvit, abych se k nim přidala. Jako, nikdy se mi nijak extra nechce, ale kvůli nim tu výjimku nakonec udělám vždy ráda.
Rozhodla jsem se, že si s sebou vezmu foťák a to množství lidí trochu využiju, schovám se za objektiv a nacvakám pár náhodných záběrů. Těch záběrů bylo nakonec celkem dost a myslím, že se mi celkem povedlo zachytit atmosféru toho místa. Hromada lidí, ale i jídla –a že těch dobrot bylo, a různých řemeslných výrobků. Nakonec to vlastně až tak hrozné nebylo, musím uznat, že tyto farmářské trhy mají svou nezaměnitelnou atmosféru. A tak tam někdy určitě ještě zavítám, ale rozhodně mě tam nenajdete každý víkend (a velmi pravděpodobně ani každý druhý). Sama jsem si tam tentokrát kromě kafe a skvělé snídaně pořídila i roztomilý hrneček s motivem cyklisty, ze kterého mám obrovskou radost.

A tohle je otázka hlavně pro pražské obyvatele - co vy a farmářské trhy na Náplavce? Máte je v oblibě nebo se jim spíš vyhýbáte?

















Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.